sobota, 25 sierpnia 2012

Z okazji 50-tej Rocznicy Ślubu

Każdy kto ma tę piękną kolekcję MK "Letni Poranek"
zapraszam na wyzwanie, a kto się w nią jeszcze nie zaopatrzył
próbuję własnymi siłami przekonać:))

Zrobiłam kopertówkę dla Jubilatów, którzy dokładnie 2 września 
będą obchodzić odnowienie przysięgi małżeńskiej.

Ach... wspaniale byłoby doczekać takiej chwili...








Z racji tego, że błyskotek jej nie brakuje, zgłaszam ją na wyzwanie Pretty Little Ribbon Shop Blog

Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze pod poprzednim postem.
Chciałam też przywitać nowych obserwatorów, miło mi że tu jesteście ze mną!

Miłego i słonecznego weekendu!!! 

7 komentarzy:

Efka craft pisze...

Piękna kopertówka!!! pozdrawiam serdecznie :)

Ala M. pisze...

lubię Twoje niezwykle delikatne, eleganckie i romantyczne kartki

Barbara pisze...

śliczna...wszystko tu pasuje,te dwa serca i zegar i piękne stonowane kolory,mam nadzieję,że za 40 lat też przygotujesz dla mnie taką kopertówkę ;)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękna, ciekawie skomponowana i bardzo delikatna :)

Anula pisze...

Przepiękna! Subtelne kolorki, cudowne detale - cała Ty! Nic dodać nic ująć:)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Ale cudna!!!

Sarah pisze...

A gorgeous card!

Thanks for joining us at the Pretty Little Ribbon Shop challenge.

Sarah x