wtorek, 6 września 2011

Time...

Dziś gdyby nie komentarz od fasoolki, nie wiedziałabym że wygrałam #8 wyzwanie z moim wachlarzem:)
Ale się cieszę...:)
Nie spodziewałam się aż tylu komentarzy, bo powiem szczerze jakoś nie dokońca byłam zadowolona z końcowego efektu, a tu takie zaskoczenie...
Dziękuję, dziękuję Wam bardzo!

Tym razem moja ulubiona forma tagowa, do której wykorzystałam dziurkaczowy prezent, cudny jest prawda?? Papiery w końcu doczekały się na swoją kolej i zdecydowałam się je pociąć...
Wyszło tak...



 






Te piękne ćwieki są ze scrap.com.pl  
Posted by Picasa

7 komentarzy:

FojAga pisze...

Ile się dzieje na tym tagu! Rewelacja :)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Wachlarz z tego co wiem wygrał w obu zgłoszonych wyzwaniach i bardzo dobrze, bo jest cudny (zupełnie nie wiem dlaczego miałaś wątpliwosci i co mogło Ci sie w nim nie podobać ?)
Dzisiejsza praca Śliczna!!!
Uwielbiam ten zestaw kolorystyczny przełamany delikatnością kremu. Całość wygląda niesamowicie, a dziurkacz-zbieram na taki :)

Cudeńka tworzysz
pozdrawiam,
mz

Barbara pisze...

piękna i elegancka,i jaka ładna forma :)

Matilde pisze...

Niezwykle elegancki ten tag!

Anna Zaprzelska pisze...

Ależ piękna i szalenie elegancka kartka! Gratuluję wygranych:)

Irena Rysa Maciąg pisze...

przepiękny tag!

Anonimowy pisze...

Hej kochana!
Mam pytanko - po raz kolejny... - mogę zliftowac?
Będę dozgonnie wdzięczna :D