piątek, 17 czerwca 2011

Delikatność

Oj trochę mnie tu nie było ale niestety były ważniejsze porządkowe sprawy... :)
Chciałam się "pochwalić" jakie cudne stemple wkońcu upolowałam a znane są już chyba wszystkim - Pink Paislee Butterfly Garden. Są poprostu świetne a za rozsądną cenę :) Po raz pierwszy użyłam ich właśnie do zrobienia tej karteczki. Papierów na razie nie tne bo mi żal :))



Kartka powstała wg mapki HopmArt i tu też zgłaszam ją na wyzwanie.

Dodatkowo na portal Scrapujących Polek gdzie tematem kolejnego kartkowego wyzwania jest "Na okrągło".
Kartkę zgłaszam jeszcze do Scrapcafe "Pokaż mi kim jesteś"
i poleci sobie jeszcze do gelerii scrapki.pl gdzie kupiłam te cuda, ach...
W Galerii Rae wypatrzyłam wyzwanie z użyciem 4 stempli a że mam nawet 5 to się nadaje :)




Posted by Picasa

13 komentarzy:

odskocznia jutki pisze...

cudowna niezwykle delikatna

Klaudia/Kszp pisze...

przepiękna

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Jest naprawdę niezwykła.....cudo. Proszę podlinkuj HopmArt :) Dziękuję za Twoje zgłoszenie i życzę powodzenia. Pozdrawiam.

Unknown pisze...

Zaszalałaś z wpasowaniem się na wyzwania... hi hi
wcale nie tak łatwo zrobić jedną prace na kilka wyzwań, ta wyszła świetnie i doskonale spełnia wszelkie wymogi.

Воспетка pisze...

Красиво очень)

Made by Aisia pisze...

Ta kartka jest przepiękna! Powodzenia w wyzwaniach!

Agnes Borysewicz pisze...

cudowna karteczka-listki robią wrażenie :)

Anonimowy pisze...

Cudowna kartka, sama delikatność, lekkość, subtelność... donka66 (nie potrafię się zalogować :( więc muszę pisać jako anonim)

Nowalinka pisze...

Wygląda niesamowicie, cudnie dopieszczona dodatkami :)

Blue pisze...

Cudowna karteczka, a zestaw kolorystyczny wymarzony

ArtIs pisze...

Serdecznie dziękuję! Miło jest czytać tak pozytywne komentarze:))

Matilde pisze...

Fajny układ (i wykonanie!) rozetkowych kwiatków :) Dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam :))

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Prześliczna, trochę mroźna i świeża :)
Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapcafe :)